برای ارتباط با ما تماس بگیرید

وایت برد شیشه ای اسابرد

وایت برد های شیشه ای آسا برد

تخته وایت برد شیشه ای آسابرد

تخته وایت برد شیشه ای آسابرد یکی از انواع وایت برد محسوب می شود که در ادامه با ویژگی ها و انواع آن آشنا خواهیم شد. این تخته های شیک به فضای شما حسی مدرن می بخشد و یکی از بهترین انتخاب ها برای بسیاری از دفاتر و کلاس های درس می باشد.

خصوصیات تخته وایت برد شیشه ای

تخته های گچی و وایت برد ها جزو سطح های نوشتاری رایج در کلاس های درس و دفاتر می باشد. اما علاوه بر این دو، وایت برد شیشه ای یا گلس برد محصولی نو ظهور می باشد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته و محبوب شده است. در ادامه به برخی از خصوصیات این تخته های مدرن اشاره کرده ایم:

  • وایت برد شیشه ای از بهترین شیشه های موجود ساخته می شود که بسیار بادوام هستند و خراشیده یا خرد نمی شوند. سطح شیشه ای صاف این تخته ها، یک بوم نوشتاری عالی ایجاد کرده است که نوشتن را برای شما بسیار لذت بخش می کند.
  • گلس برد ها دارای بهترین عملکرد بوده و سبک می باشند. آنها عملکرد استثنایی را ارائه می دهند و جلوه شیک و مدرنی برای ارتقاء هر فضای کاری دارند. ساختار بدون قاب و رنگ های متنوع وایت برد شیشه ای، به شما این امکان را می دهد که تخته را با دکوراسیون خود ترکیب کنید.
  • وایت برد شیشه ای در دو گزینه مغناطیسی و غیر مغناطیسی موجود است. توجه داشته باشید که به دلیل ضخامت شیشه، برای چسباندن کاغذ یا یادداشت بر روی تخته های شیشه مغناطیسی باید از آهنرباهای قوی استفاده کنید.

نحوه نوشتار بر روی آن

همانطور که پیش از این گفتیم، این تخته های شیشه ای، زیر مجموعه وایت برد ها می باشد و همانند آنها از ماژیک برای نوشتن بر رویشان استفاده می شود. این ماژیک ها باید قابلیت پاک شوندگی داشته باشد یعنی پس از اینکه کارمان با یک نوشته یا طرح تمام شد، بتوانیم آن را به راحتی از روی تخته شیشه ای پاک کنیم.

همچنین توجه داشته باشید که نباید ماژیک ها را زیاد فشار دهید چرا که علاوه بر آسیب دیدن نوک ماژیک، ممکن است شیشه نیز ترک بردارد.

مزایای استفاده از تخته وایت برد شیشه ای

بسیاری از دفاتر و کلاس های درس، گلس برد ها را برای نمایش ایده ها و مطالب خود انتخاب می کنند. دلیل این اتفاق مزایای جذاب گلس برد می باشد که در ذیل آورده ایم:

  • کیفیت این تخته ها زیاد بوده و طول عمر بالایی دارند، بنابراین به ندرت نیاز به تعویض خواهند داشت
  • دارای طراحی ظریف، شیک و زیبایی هستند
  • به راحتی می توان آن ها را تمیز کرد
  • به لطف ویژگی سطح مغناطیسی تخته‌های سفید شیشه‌ای ، می‌توانید به راحتی تصاویر خود را با استفاده از آهنربا به سطح نوشتار متصل کنید
  • اندازه ها و رنگ های متنوعی دارد که می توانید مطابق با فضای خود، انتخابی مناسب داشته باشید
  • با ظاهر شیک و رسمی که دارد گزینه مناسبی برای نمایش قیمت در کافه ها است
وایت برد شیشه ای اسابرد

سخن پایانی

اجازه دهید وایت بردهای شیشه ای با طراحی شیک بدون قاب و سطح مغناطیسی دکور دفتر یا کلاس شما باشند تا از لذت نوشتن روی سطح شیشه با تنوع رنگی مختلف لذت ببرید. همچنین گزینه مناسبی برای استفاده در کافه‌ها و رستوران‌ها می‌باشد.

برای ثبت سفارش‌های عمده و سازمانی می‌توانید در صفحه تماس با ما با ما در ارتباط باشید

برای مشاهده به روزترین قیمت وایت‌برد مغناطیسی، گرین‌برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و سایر محصولات آسابرد به صفحه لیست قیمت مراجعه کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته تا با کارشناسان فروش شرکت آسابرد صحبت کنید

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ (سعیدی)