برای ارتباط با ما تماس بگیرید

وایت برد کافه

اهمیت استفاده از تخته وایت برد شیشه ای در کافه و رستوران

در دنیای مدرن امروز استفاده از تخته وایت برد شیشه ای رواج یافته است . در این مقاله قصد داریم به اهمیت استفاده از تخته وایت برد های شیشه ای در کافه ها و رستوران ها بپردازیم.

اگر شما هم صاحب یک کافه یا رستوران با هر اندازه و ابعادی هستید قطعا احساس نیاز به داشتن حد اقل یک تخته وایت برد کرده اید.

تخته وایت برد ها در دنیای تجارت، مدیریت، برنامه ریزی، آموزش جای خود را به شدت باز کرده اند . اگر شما نیز به توسعه و مدیریت صحیح و منظم کسب و کار خود علاقمند هستید با آسا برد همراه باشید .

کاربرد تخته وایت برد شیشه ای در کافه  و رستوران

قطعا با خود فکر میکنید تخته وایت برد شیشه ای در کافه و رستوران چه کاربردی می تواند داشته باشد !

تخته وایت برد ها در کافه و رستوران به ایجاد نظم و هماهنگی بین پرسنل و برنامه ریزی کمک بسیاری می نمایند . از کاربرد های مهم این تجهیزات را در زیر بررسی می نماییم .

وایت برد در کافه

تابلو معرفی غذا و نوشیدنی

از تخته وایت برد های شیشه ای می توان برای معرفی نوشیدنی ها و غذا های شاخص در کافه و رستوران استفاده کرد. به این ترتیب پرسنل کافه  و رستوران مشتریان را به سمت تخته وایت برد شیشه ای هدایت می نمایند تا بهترین انتخاب را داشته باشند.

سرعت در برگزاری جلسات و ابلاغ تغییرات به پرسنل

بعضا ترافیک کاری پرسنل و مدیران آنقدر زیاد می شود که یک ثانیه ارزش زیادی پیدا می کند و سرعت انتقال اطلاعات در این زمان بسیار حائز اهمیت است . به وسیله تخته وایت برد های شیشه ای و انتقال اطلاعات از سمت مدیریت روی آن کلیه پرسنل می توانند در لحظه از آخرین اطلاعیه ها و به روز رسانی ها مطلع شده و به این ترتیب به روز باشند. به این ترتیب نیازی به برگزاری جلسات متعدد برای انتقال وظایف و به روز رسانی ها نخواهد بود.

زیبایی و جدا سازی فضا ها با تخته وایت برد کافه

در برخی موارد تخته وایت برد های شیشه ای به صورت دیوار جدا کننده نیز تولید و نصب می شوند و علاوه بر قابلیت انتقال اطلاعات قابلیت های تزئینی و جدا کننده سالن ها را نیز خواهند داشت. این بستگی به خلاقیت، فضا و نیاز مدیران کافه یا رستوران مورد نظر دارد.

صرفه جویی در هزینه ها

تخته وایت برد های شیشه ای علاوه بر کاربرد های عنوان شده به محیط زیست و هزینه های سازمان، کافه و رستوران نیز خدمت می نمایند. با استفاده از تخته وایت برد های شیشه ای نیاز به استفاده از تابلو های چاپی بزرگ بنر و فلکسی نیست. در صورت اعمال تغییرات در این تابلوها بایستی آنها را  تعویض نمایید و هزینه های سنگینی متحمل خواهید شد .

تخته وایت برد کافه

سخن پایانی

با پیشرفت و رشد علم و تکنولوژی تنوع زیادی در تولید تخته وایت برد ها با قابلیت ها، جنس ، ابعاد و کاربرد های مختلف به وجود آمده است. ما این توفیق را داشته ایم که در آسا برد انواع تخته وایت برد های معمولی، تخته وایت برد های شیشه ای، مغناطیسی، تخته های کچی را تولید نموده ایم . جهت تهیه تخته وایت بردهای شیشه ای تولیدی آسا برد می توانید به صفحه رسمی آسا برد در (تنها نماینده رسمی فروش محصولات آسا برد) اقدام به خرید با خیال آسوده نمایید .

برای ثبت سفارش‌های عمده و سازمانی می‌توانید در صفحه تماس با ما با ما در ارتباط باشید

برای مشاهده به روزترین قیمت وایت‌برد مغناطیسی، گرین‌برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و سایر محصولات آسابرد به صفحه لیست قیمت مراجعه کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته تا با کارشناسان فروش شرکت آسابرد صحبت کنید

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ (سعیدی)