سبد خرید

برای ارتباط با ما تماس بگیرید

آسابرد
وایت برد بچگانه

آموزش نوشتن به کودکان با تخته گچی یا وایت برد

(خواندن این متن ۴ دقیقه زمان میبرد)

آموزش نوشتن به کودکان با تخته گچی یا وایت برد

پیش از این درباره تخته های گچی و وایت برد در مقاله ای جدا خدمت شما مطالبی را ارائه کرده ایم. در این متن می خواهیم جزئیات بیشتری در مورد اموزش نوشتن به کودکان با تخته گچی را با شما در میان بگذاریم تا بهتر متوجه شوید که حضور تخته گچی یا وایت برد در اتاق کودکتان چقدر مفید می باشد.

فرزندان شما از هفت سالگی نوشتن را که امری بسیار ضروری می باشد، آموزش می بیند. معلم آنها در کلاس درس، حروف و کلمات را بر روی تخته ها نوشته و یاد می دهد. حتی گاهی اوقات دانش آموزانش را نیز به جلوی تخته دعوت کرده و از آنها می خواهد مطالبی را بر روی آن بنویسند.

اما هنگامی که کودکتان به منزل می آید، مجبور است کلمات و حروفی که به تازگی آموخته است را بر روی کاغذ پیاده کند. چنین چیزی موجب می شود دائما استرس داشته باشد، چرا که نگران است کلمه ای را اشتباه نوشته و پس از پاک کردن، صفحه کاغذش حالت نا خوشایندی به خود بگیرد.

این استرس موجب می شود کودک نتواند به خوبی بر روی نوشته های تمرکز کند و در نتیجه دروسش را به خوبی یاد نخواهد گرفت. همچنین نوشتن بر روی کاغذ کمی کسل کننده بوده و کودک را از یادگیری فراری می کند.

بعلاوه اگر فرزند شما، تمارین یادگیری حروف را (جدا از تکالیفی که معلم خواسته است) بر روی کاغذ های دفترش بنویسد، در حال اسراف کردن خواهد بود و این نیز آموزشی غلط برای کودکان می باشد.

پس از تمامی این سخن ها مطمعنا شما نیز نتیجه گرفتید؛ کودکانی که در ابتدای یادگیری می باشند باید از نوشتن لذت برده و راحت باشند. در ادامه در رابطه با محقق شدن چنین چیزی مطالبی را خدمتتان عرض می کنیم.

وایت برد بچگانه
وایت برد برای کودکان

یادگیری بر روی تخته گچی یا وایت برد

این تخته ها بهترین وسیله برای آزمون خطا هنگام نوشتن می باشند! چه چیزی بهتر از این برای کودکان ؟!

برای اموزش نوشتن به کودکان با تخته گچی بر روی این تخته ها، فرزند شما به یک ماژیک یا گچ نیاز خواهد داشت. یعنی دیگر نیاز نیست بارها نوک مداد خود را بتراشد و یا هنگام پاک کردن خطاهایش کاغذ سیاه یا پاره نخواهد شد.

اگر وایت برد دارد،کافیست با ماژیک مناسب ، تخته بزرگش را با حروف و کلمات جدیدی که یاد گرفته است با خیالی راحت پر کند، و اگر خطایی کرد با دستمالی معمولی در عرض چند ثانیه آن اشتباه را پاک کند.

و یا اگر برای او تخته گچی تهیه کرده اید، گچ های خوشرنگش را کنار خود گذاشته و با آن ها نوشتن و یادگیری را آغاز می کند و هنگامی که در حین کار دچار مشکل شد، به راحتی می تواند آن را رفع کند.

همچنین کودکان از نوشتن بر روی تخته ها لذت می برند. این لذت هنگام نوشتن، تمرکز آنها را بالا برده و یادگیری را برایشان ساده می کند. بعلاوه اگر کودک استرس نداشته باشد، خیلی راحت تر مغزش مطالب را می آموزد.

با خرید این تخته ها برای فرزند دلبندتان که در آستانه یادگیری است، کمک بزرگی به او خواهید کرد.

برای ثبت سفارش‌های عمده و سازمانی می‌توانید در صفحه تماس با ما با ما در ارتباط باشید

برای مشاهده به روزترین قیمت وایت‌برد مغناطیسی، گرین‌برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و سایر محصولات آسابرد به صفحه لیست قیمت مراجعه کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته تا با کارشناسان فروش شرکت آسابرد صحبت کنید

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ (سعیدی)