سبد خرید

برای ارتباط با ما تماس بگیرید

آسابرد

تخته وایت برد جایگزین تخته سیاه

چگونه تخته وایت برد جایگزین تخته سیاه شد؟

در زمان های گذشته در تمامی مدارس ها از بلک برد(تخته سیاه) برای تدریس استفاده می شد، اساتید مجبور به تحمل گردهای گچ هنگام نوشتن و مخصوصا پاک کردن تخته بودند،این تنها مشکل نبود و سختی دیگر سخت پاک شدن سطح تخته سیاه بود بلکه پاک کردن آثار گچ نیز مشکل بود و مجبور بودند برای پاک کردن تخته را خیس کنند،در واقع تنها دلیل تحمل تخته سیاه نبودن گزینه دیگری بود.

بعد از گذشت چندین سال این تخته وایت برد بود که توانست با یک شیب ملایم رفته رفته خود را جایگزین تخته سیاه کند و دلیل این شیب ملایم بی عیب نبودن تخته وایت برد ها بود و در واقع در حالی که این نوع تخته براحتی روی آن مینوشتند و به راحتی پاک میکردند ولی دو ضعف بسیار بزرگ داشتند.

قیمت بالای ماژیک مصرفی تخته وایت برد

دلیل بعدی نیز بازتاب نور تخته وایت برد ها بود،امروزه بعد از گذشت سالها نه به طور ۱۰۰% اما به میزان چشمگیری وایت برد توانسته جای خود را در بازار تدریس باز کند و تنها چند درصدی هستند که همچنان علاقه به تدریس سنتی دارند.

دیگر فروش گرین برد(تخته گچی) برای کافی شاپ های علاقه به نوستالژی محدود شده،همیشه تبلیغ کار خوب دلیل ۱۰۰%کیفیت خوب کالا نیست و در برخی موارد دیده شده که اصلا محصول خریداری شده کیفیت تعریف شده را ندارد.

بهترین راه کار برای جلوگیری از خریدی بی کیفیت خرید محصولیست که دارای کارت ضمانت (ضمانتنامه) باشد

تمامی محصولات  شرکت آسا برد دارای کارت گارانتی (۱۲ماهه)تعویض در صورت عدم جلب رضایت مشتریان گرامی میباشد.مهمترین محصول در رشته ما تخته وایت برد مغناطیسی و تخته وایت برد شیشه ای است که بدلیل مشکلاتی که معمولا کاربران قبلا با آن سرکار داشته اند.تمامی تخته وایت برد مغناطیسی و تخته وایت برد شیشه ای این شرکت دارای گارانتی تعویض میباشد.

شما مشتریان گرامی دیگر با خیالی آسوده میتوانید قبل از خرید از کیفیت تخته وایت برد اطمینان حاصل فرمایید

 Copy