سبد خرید

برای ارتباط با ما تماس بگیرید

آسابرد
تخفیف تابلو اعلانات آپارتمان مدارس فلزی شیشه خور

خرید تابلو اعلانات قابدار

خرید تابلو اعلانات قابدار

یکی از کاربردی‌ترین وسایلی که جهت اطلاع رسانی در محیط‌های عمومی و مکان‌های پر تردد نصب می‌شوند تابلو اعلانات قابدار است. خرید تابلو اعلانات قابدار برای تمام افرادی که مدیر کسب و کار یا ساختمان هستند ضروری است. در ادامه بیشتر با تابلو اعلانات و کاربرد آن آشنا می‌شویم. همراه ما باشید.

معرفی تابلو اعلانات قابدار

تابلو اعلانات برای اطلاع رسانی عمومی و همگانی استفاده می‌شود. عموما دو نوع تابلو اعلانات در بازار وجود دارد. نوع ساده بدون شیشه و نوع شیشه‌ای قابدار که در این مطلب درباره نوع قابدار صحبت می‌کنیم.

در نوع قابدار تابلو یک قاب به عمق 10 الی 15 سانتی‌متر دارد که این قاب در دو جنس ام‌دی‌اف یا فلز ساخته می‌شود و در قسمت بالا و پایین آن ریلی جهت حرکت شیشه نصب شده و امکان قفل کردن آن هم به وجود می‌آورد.

انواع تابلو اعلانات قابدار

یکی مزیت‌های استفاده از این مدل در مکان‌های عمومی با تردد افرادی ناشناس این است که امکان دستکاری‌ اعلانات وجود نخواهد داشت چرا که قفل شده و بسته می‌شود.

خیلی راحت می‌توان کاغذی حاوی اطلاعات جدید را با کمک سوزن روی سطح تابلو نصب کرد. برای سطح تابلو از فوم باکیفیت استفاده شده است که بافتی با فشردگی مناسب و دوام بالایی دارد و پارچه به کار رفته در سطح آن نیز در چند رنگ مانند مشکی، سرمه‌ای و… وجود دارد که طبق سلیقه خریداری می‌شود.

کاربرد تابلو اعلانات قابدار

در این بخش درباره کاربردهای تابلو اعلانات قابدار بیشتر می‌خوایم.

  • تابلو اعلانات ساختمان و آپارتمان

در راهرو، لابی و طبقات ساختمان بیشترین استفاده از تابلو اعلانات قابدار می‌شود. برای اطلاع ساکنین از جلسات، مشخص کردن موعد پرداخت قبوض و مبلغ شارژ ساختمان می‌توان از تابلو اعلانات کمک گرفت.

تابلو اعلانات شیشه ای قفل دار
  • تابلو اعلانات اداری

جهت نوشتن آدرس شعب دیگر اداره، مدارک لازم برای تشکیل پرونده و دیگر مواردی که لازم است به ارباب رجوع یا کارمندان تابلو اعلانات قابدار اداری به درد می‌خورد.

  • تابلو اعلانات دانشگاهی

در دانشگاه از تابلو اعلانات قابدار به جهت اعلام نمرات، مراسمات دانشحویی، کلاس‌های هر درس و … استفاده می‌شود.

  • تابلو اعلانات مدرسه

در مدارس نیز از تابلو اعلانات قابدار به جهت اعلام مراسمات و جشن‌های داخلی، تاریخ امتحانات و گزارشات سالانه فعالیت‌های فرهنگی مدرسه استفاده می‌شود.

  • تابلو اعلانات فرودگاه

از تابلو اعلانات قابدار در فرودگاه نیز جهت هماهنگی کارکنان فرودگاه و اطلاعات مربوط به دیگر بخش‌های فرودگاه استفاده می‌شود.

  • تابلو اعلانات بیمارستانی

به جهت آگاه سازی عمومی از انواع بیماری‌ها، راهنمای طبقات و ساعت‌ کاری هر بخش و… استفاده می‌شود.

  • و …

کلام آخر

قطعا خرید تابلو اعلانات قابدار برای تمام کسانی که مدیریت مکان و موسسه پرترددی را در اختیار دارند بسیار توصیه می‌شود. هر چند این روزها تکنولوژی جای این محصولات را گرفته است اما نمی‌توان منکر این شد که اطلاع رسانی همگانی با تابلو اعلانات بسیار راحت‌تر است چرا که بدون صرف هزینه تماس و  ارسال پیام با نوشتن روی کاغذ و نصب کردن روی تابلو همه افراد از موضوع مدنظر مطلع می‌شوند. برای خرید انواع تابلو اعلانات قابدار و بدون قاب به بخش محصولات فروشگاه مراجعه کرده‌ و پس از کسب اطلاعات لازم خریدتان را نهایی کنید.

برای ثبت سفارش محصولات آسا برد می‌توانید به
فروشگاه آسابرد در دیجی‌کالا (تنها نماینده رسمی فروش محصولات آسابرد)

برای مشاهده به روزترین
قیمت وایت برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و
سایر محصولات آسابرد  *اینجا را کلیک* کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته
تا با کارشناسان فروش شرکت اسا برد صحبت کنید.

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

راهنمای خرید :۰۹۳۷۸۱۵۴۵۱۳ فراهانی
۰۲۱-۹۱۰۹۸۴۰۸

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ سعیدی

چگونه از آسابرد خرید کنیم؟(خرید تخته وایت‌ برد/گرین‌برد و …)