سبد خرید

برای ارتباط با ما تماس بگیرید

تخته وایت برد مغناطیسی

چرا برد مغناطیسی آسا برد؟

معرفی تخته وایت برد مغناطیسی

احتمالا همه شما تا حدودی با تخته وایت‌برد مغناطیسی یا برد مغناطیسی آشنایی دارید و از آن استفاده کرده اید.

این تخته همان طور که از اسمش مشخص است خاصیت آهن ربایی و مغناطیسی دارد و می توان اجسام دیگر که دارای آهن ربا هستند، مثل تخته پاک کن های مغناطیسی و مگنت تخته وایت برد را به آن ها چسپاند.

در این مقاله از سایت آسا برد قصد داریم تخته وایت برد های مغناطیسی را معرفی کنیم و مزایا و ویژگی های آن را بیان کنیم.

ضمنا اگر می خواهید اطلاعاتی در رابطه با مگنت تخته های وایت برد داشته باشیم می توانید به این لینک از سایت آسا برد مراجعه کنید.

برد مغناطیسی چیست؟

تخته وایت بردهای مغناطیسی یا بردمغناطیسی یکی از انواع تخته وایت‌برد ها هستند که نسبت به بقیه آن ها طرفدار بیشتری دارند و
می توان گفت که یکی از پر استفاده ترین تخته وایت برد، این تخته وایت‌برد می باشد.

تخته وایت برد های مغناطیسی دارای سطحی صاف هستند که به راحتی می توان متن را با ماژیک های مخصوص تخته های وایت‌برد بر روی آن نوشت. و در ساخت این تخته وایت برد از آهن ربا استفاده شده که به آن خاصیت مغناطیسی می دهد.

کاربرد ها و مزایا

تخته وایت‌برد های مغناطیسی با توجه به متریال ویژه خود نسبت به تخته وایت‌برد های معمولی از مقاومت و ماندگاری بیشتری برخوردار است.
با وجود اینکه تخته وایت‌برد ها از شیشه های سخت ساخته می شوند که سه برابر شیشه های عادی ماندگاری و مقاومت بیشتری دارند

ساخته می شوند، تخته وایت‌برد های مغناطیسی به خاطر موادی که در ساخت رویه آن استفاده می شود دارای مقاومت بالا تری نسبت به آن ها می باشد.

یکی دیگر از کاربرد ها و مزایای تخته وایت‌برد مغناطیسی این است که نسبت به بقیه تخته وایت‌برد ها از راحتی بیشتری برخوردار است چون این تخته وایت‌برد امکانات بیشتری را برای استفاده از آن در اختیار شما قرار می دهد.


چون شما می توانید با استفاده از مگنت نکات و متن های خود را به آن بچسپانید. و همچنین شما می توانید در صورت استفاده از تخته پاک کن های آهن ربایی آن را به راحتی بر روی تخته وایت برد مغناطیسی خود قرار دهید.

ابعاد تخته وایت‌برد مغناطیسی

تخته وایت برد های مغناطیسی در ابعاد مختلفی تولید می شوند که شما می توانید با توجه به استفاده ای که از یک تخته وایت‌برد دارید ابعاد آن را انتخاب کنید.

این تخته ها را می توان در مدارس، کلاس ها، ادارات، مراکز آموزشی و حتی منزل استفاده کرد و برای هر محیط از یک ابعاد خاص متناسب با آن محیط بهره برد.

در این مقاله از سایت آسابرد سعی شد که مشخصات و مزایای تخته وایت بردهای مغناطیسی بیان شود.

همچنین شما می توانید در صورت نیاز به خرید تخته وایت برد های مغناطیسی یا انواع دیگر تخته وایت برد به صفحه محصولات سایت آسا برد مراجعه کنید.

برای ثبت سفارش‌های عمده و سازمانی می‌توانید در صفحه تماس با ما با ما در ارتباط باشید

برای مشاهده به روزترین قیمت وایت‌برد مغناطیسی، گرین‌برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و سایر محصولات آسابرد به صفحه لیست قیمت مراجعه کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته تا با کارشناسان فروش شرکت آسابرد صحبت کنید

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ (سعیدی)