سبد خرید

برای ارتباط با ما تماس بگیرید

آسابرد

با این قیمت تخته وایت برد باید همه در خانه داشته باشیم

ویژگی های تخته وایت برد

قبل از به وجود آمدن تخته وایت برد، در مدارس برای تدریس و نوشتن متون از تخته های گچی استفاده می شد. اما رفته رفته با اختراع تخته وایت برد یا همان تخته سفید، سریعا تخته گچی جای خود را به تخته وایت برد داد و تخته سفید، به سرعت مورد استفاده تعداد زیادی از افراد قرار گرفت.

تخته ای که همه می توانند به راحتی از آن استفاده کنند و با ماژیک وایت برد متنی را که می خواهند روی این تخته بنویسند.
در این مقاله از سایت آسا برد می خواهیم به معرفی و بررسی تخته های وایت برد بپردازیم. لازم به ذکر است با ورود به صفحه محصولات آسا برد می توانید انواع تخته وایت برد را با کیفیت بالا خریداری کنید. در ادامه به بررسی تخته های وایت برد می پردازیم.

تخته وایت برد چیست؟

تخته وایت برد یا تخته سفید، وسیله ایست که در مراکز آموزشی، کلاس ها، ادارات و… برای نوشتن متن و یا تدریس مورد استفاده قرار می گیرد. تخته ای با سطحی صاف و صیغلی با رنگ سفید، که با ماژیک مخصوص می توان هر متنی را به راحتی روی آن نوشت. و برای پاک کردن متون نوشته شده می توان از تخته پاکن های مخصوص که از جنس ابر است استفاده کرد.

تاریخچه تخته های وایت برد

اولین وایت برد هایی که تولید شدند از جنس ملامین بودند و جایگزین بسیار جذاب و مناسبی برای تخته های سیاه یا همان تخته های گچی بودند، اما تنها مشکل بزرگی که داشتند قیمت بسیار بالای آن ها بود. یکی دیگر از مشکلاتی که تخته های وایت برد اولیه داشتند لکه دار شدن آن ها بعد از پاک شدن متن ها بود که با اختراع نسل جدید وایت برد ها این مشکل نیز برطرف شد.

مزایای استفاده از تخته وایت برد

گچی که برای نوشتن روی تخته های سیاه استفاده می شود باعث بیماری هایی مثل آلرژی و آسم می شود اما ماژیک های وایت برد این مشکلات را ندارند. همچنین شما به راحتی می توانید بر روی تخته وایت برد هرچه را که می خواهید بنویسید. اما این موضوع در تخته سیاه یا همان تختی گچی بسیار سخت تر از تخته سفید می باشد.

چگونه از تخته وایت برد مراقبت کنیم؟

برای افزایش طول عمر تخته های وایت برد می توان نکاتی را رعایت کرد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.
۱ – برای پاک کردن تخته وایت برد از پاک کن های مخصوص و یا پارپه و دستمال نرم استفاده کنید.
۲ – برای نوشتن روی سطح تخته وایت برد فقط از ماژیک های مخصوص وایت برد استفاده کنید.
۳ – برای رفع لکه های ایجاد شده بر روی تخته وایت برد از آب استفاده نکنید و از محلول ها و اسپری های مخصوص پاک کننده تخته های وایت برد استفاده کنید.
و…

در این مقاله از سایت آسا برد سعی شد اطلاعاتی راجب به بررسی ویژگی های تخته های وایت برد به شما ارائه گردد. شما هم اکنون می توانید با ورود به صفحه محصولات آسا برد، انواع تخته های وایت برد را مشاهده کنید.

برای ثبت سفارش‌های عمده و سازمانی می‌توانید در صفحه تماس با ما با ما در ارتباط باشید

برای مشاهده به روزترین قیمت وایت‌برد مغناطیسی، گرین‌برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و سایر محصولات آسابرد به صفحه لیست قیمت مراجعه کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته تا با کارشناسان فروش شرکت آسابرد صحبت کنید

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ (سعیدی)