سبد خرید

برای ارتباط با ما تماس بگیرید

تابلو اعلانات

تابلو های سوزن خور آسا برد

(خواندن این متن ۷ دقیقه زمان میبرد)

تابلو اعلانات قاب دار

تابلو اعلانات قاب دار یکی از انواع تابلو های اعلانات است که در این مقاله از سایت آسا برد می خواهیم ویژگی های آن را بررسی کنیم. ویژگی های عموم تابلو های اعلانات را در مقاله دیگر سایت آسا برد در مورد تابلو های سوزن خور بررسی کردیم که می توانید برای مطالعه آن به این لینک از سایت آسا برد مراجعه کنید.

همان طور که در مقالات دیگر سایت آسا برد بیان شد تابلو های اعلانات سوزن خور، تابلو هایی هستند که در مدارس، دانشگاه ها، محل کار و … نصب می شوند و از آن ها می توان برای انتقال مطالب مهم و بیان اخبار استفاده کرد.
در این مقاله به صورت تخصصی به بیان ویژگی های تابلو های اعلانات قاب دار می پردازیم که در صورت نیاز به خرید این تابلو ها بتوانید اطلاعات جامع و کاملی را داشته باشید.

تابلو اعلانات قاب دار چیست؟

تابلو اعلانات قاب دار یکی دیگر از انواع تابلو های اعلانات است که دارای قاب در دور تابلو می باشد که یکی از انواع تابلو اعلانات قاب دار، تابلو اعلانات قفل دار می باشد.
اگر امنیت مطالب چاپ شده توسط شما برایتان مهم است و می خواهید از آن ها مراقبت کنید و همچنین نباید هیچکس به تابلو اعلانات شما و مطالب مندرج در آن دسترسی داشته باشد، می توانید از تابلو اعلانات قاب دار قفل دار استفاده کنید که امکان دسترسی دیگران به محتوای تابلو اعلانات در این تابلو ها میسر نمی باشد.

نحوه استفاده از تابلو اعلانات قاب دار

عموما نحوه استفاده از تابلو های اعلانات مشابه است. اگر می خواهید از تابلو استفاده کنید کافی است با استفاده از یک سوزن ته گرد، پس از چاپ مطلب یا خبر خود آن را به تابلو اعلانات قاب دار خود بچسپانید.

تفاوت تابلو اعلانات قاب دار با تابلو اعلانات ساده

در تابلو های اعلانات ساده، یک پارچه ی مخملی یا موکت بر روی یک فیبر تعبیه شده و با وصل کردن آن به دیوار می توان از آن استفاده کرد. اما در تابلو اعلانات قاب دار علاوه بر مشخصاتی که برای تابلو اعلانات ساده ذکر شد، دارای یک قاب به عمق ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر می باشد که باعث می شود این تابلو اعلانات از امنیت و زیبایی بیشتری نسبت به دیگر تابلو های اعلانات برخوردار باشد.

خرید تابلو اعلانات شیشه خور
تابلو اعلانات قابدار

ویژگی قاب در تابلو های اعلانات قاب دار

قاب ها در تابلو های اعلانات قاب دار معمولا به دو صورت فلزی و یا MDF می باشند. که اگر بخواهیم از قفل در ساخت آن ها استفاده کنیم در بالا و پایین قاب به صورت یک ریل شیشه بر روی قاب تعبیه شده و قفل نیز بر روی آن قرار می گیرد.

چرا از تابلو اعلانات قاب دار استفاده کنیم؟

به دلیل زیبایی و امنیت بالای این محصول، آن را می توان به عنوان یکی از بهترین انواع از تابلو های اعلانات به شمار آورد.
تابلو اعلانات قاب دار علاوه بر زیبایی که به محیط کار، مدرسه، دانشگاه و… شما می دهد. به دلیل شیشه دار و قفل دار بودنش می تواند به خوبی از مطالبی که در آن درج می کنید مراقبت کند.

در این مقاله از سایت آسا برد ویژگی ها و مزایای تابلو اعلانات قاب دار را مورد بررسی قرار دادیم. شما هم اکنون می توانید با مراجعه به صفحه‌ی محصولات سایت آسا برد انواع تخته های وایت برد و تابلو های اعلانات با کیفیت بالا را خریداری کنید.

برای ثبت سفارش‌های عمده و سازمانی می‌توانید در صفحه تماس با ما با ما در ارتباط باشید

برای مشاهده به روزترین قیمت وایت‌برد مغناطیسی، گرین‌برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و سایر محصولات آسابرد به صفحه لیست قیمت مراجعه کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته تا با کارشناسان فروش شرکت آسابرد صحبت کنید

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ (سعیدی)