برای ارتباط با ما تماس بگیرید

وایت برد برای کلاس آموزش

وایت برد در کلاس درس

(خواندن این متن ۲ دقیقه زمان میبرد)

وایت برد در کلاس درس

معلمان هر روز با چالش درگیر کردن ذهن دانش آموزان به درس روبرو هستند. یکی از راه حل های این مشکل استفاده از ساده ترین ابزار یادگیری در کلاس است، یعنی استفاده از وایت برد.

تخته‌های سفید به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهند که افکار خود را نمایش دهند، ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند، طوفانی فکری کنند، و از همه بهتر، دائمی نیستند! دانش آموزان به قدرت پاک کردن پی می برند و از اشتراک گذاری و یادگیری با هم دریغ نمی کنند.

در یک مطالعه، معلمان گفتند که سطوح تخته سفید تأثیر قابل توجهی بر مشارکت دانش آموزان در کلاس درس دارد. تخته‌های سفید نه تنها مشارکت را افزایش می‌دهند، بلکه مزایایی برای آموزش و یادگیری ارائه می‌دهند.

برخی از مزایای تخته سفید

  • افزایش مشارکت دانش آموزان

برای جلب توجه دانش آموزان و حفظ آن، معلمان باید راه هایی بیابند تا مغز و بدن دانش آموزان خود را به طور کامل درگیر کنند.

دانش‌آموزان اغلب ایستاده روی تخته سفید کار می‌کنند، که هوشیاری را افزایش می‌دهد و به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا فعالانه در کلاس شرکت کنند. کار بر روی تخته وایت برد همچنین حواس و مهارت های بصری، حسی، حرکتی و اجتماعی-عاطفی را درگیر می کند که شامل سبک های یادگیری بیشتری است و وایت برد را راهی عالی برای تعامل با طیف گسترده ای از دانش آموزان می کند.

خرید وایت برد برای مدرسه
  • تمایز حوزه یادگیری

با استفاده از وایت بردها دانش آموزان در یک فضای یادگیری جدید که جذاب تر و تعاملی تر است درگیر می شوند.

  • تخته‌های سفید مزیت تقسیم نواحی مختلف کلاس را به مناطق مختلف آموزشی ارائه می‌دهند، زیرا این سطوح به عنوان دیوارهای موقت نیز عمل می‌کنند. این جداسازی بسیاری از حواس‌پرتی‌های کلاس را از بین می‌برد و به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا عمیق‌تر روی یادگیری تمرکز کنند.
  • تقویت مهارت های حرکتی ظریف

فعالیت های تخته وایت برد عمودی، به ویژه برای دانش آموزان جوان، فرصتی عالی برای توسعه مهارت های حرکتی ظریف دانش آموزان فراهم می کند. مهارت های حرکتی ظریف ابتدا با حرکات بزرگ توسعه می یابد و کار بر روی سطوح عمودی از پیشرفت دانش آموزان به سمت مهارت دستی و کنترل این حرکات پشتیبانی می کند. کار بر روی سطوح عمودی همچنین باعث ایجاد حالت عمودی می شود که در این حالت عضلات مرکزی بدن کار کرده و حرکات دست و شانه را افزایش می دهد که قدرت و هماهنگی بیشتری را ایجاد می کند.

وایت مناسب مدرسه
  • انعطاف پذیر برای تدریس

وایت برد یک گزینه انعطاف‌پذیر برای مربیانی است که از روش تدریس فعال استفاده می‌کنند و می‌خواهند در محیط‌ها و گروه‌های دانشجویی مختلف تدریس کنند. تخته‌های سفید جلوی کلاس برای تمام فعالیت‌های کلاس یا برای به اشتراک گذاشتن دستورالعمل‌ها، فرمول‌ها یا سایر اطلاعات مهم تکالیف با دانش‌آموزان مفید هستند. وایت برد متحرک را می‌توان در اطراف اتاق جابه‌جا کرد تا سطوح کاری بزرگ برای فعالیت‌های گروهی کوچک، ارائه‌های دانشجویی و موارد دیگر فراهم کند.

اینها تنها بخشی از مزایای استفاده از تخته وایت برد در کلاس درس برای افزایش یادگیری و تدریس است. سطوح تخته سفید یک افزودنی عملی و انعطاف پذیر برای هر کلاس درس است که می خواهد یادگیری فعال را تشویق کند و مشارکت دانش آموزان و نتایج یادگیری را بهبود بخشد.

برای ثبت سفارش‌های عمده و سازمانی می‌توانید در صفحه تماس با ما با ما در ارتباط باشید

برای مشاهده به روزترین قیمت وایت‌برد مغناطیسی، گرین‌برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و سایر محصولات آسابرد به صفحه لیست قیمت مراجعه کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته تا با کارشناسان فروش شرکت آسابرد صحبت کنید

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ (سعیدی)