سبد خرید

برای ارتباط با ما تماس بگیرید

آسابرد
گلس برد

مهم ترین دلایل تجهیز مراکز آموزشی به تخته وایت‌برد شیشه ای

در دنیای مدرن امروزی تکنولوژی و ابزار آلات قدیمی جای خود را به تکنولوژی های جدید می دهند. با پیشرفت تکنولوژی استفاده از تخته سیاه یا سبز جای خود را به تخته وایت‌برد شیشه ای یا همان گلس برد ها داده است.

مزایای استفاده از تخته وایت‌برد شیشه ای در مراکز آموزشی

مزایای استفاده از تخته وایت برد شیشه ای در مراکز آموزشی عبارتند از:

  • از ماژیک به جای گچ استفاده می شود.
  • نوشتن در آن ساده تر است.
  • به دلیل نداشتن گرد و غبار بسیار تمیز است.
  • حمل و نقل تخته وایت برد ها ساده تر است.

معرفی تخته وایت‌برد شیشه ای

گلس برد یا تخته وایت‌برد شیشه ای نوعی از تخته وایت برد جنس شیشه ای و با کیفیت مانند  شیشه سوپر کلیر یا شیشه سوپر کریستال است. تخته وایت برد شیشه ای به دو صورت فرم دار و بدون فرم موجود است.  نوع فرم دار آن دارای ضخامت بیشتری است . نوع بدون فرم آن نازک تر و دارای ضخامت کمتری است . متعاقبا وزن این نوع تخته وایت برد های شیشه ای نیز کمتر خواهد بود.

تخته وایت برد های شیشه های حتی به صورت مغناطیسی هم تولید می شوند. برای افزودن این قابلیت پشت تخته وایت برد یک ورق گالوانیزه اضافه می شود.

مهم ترین دلایل تجهیز مراکز آموزشی به تخته وایت برد شیشه ای

استفاده از تخته وایت برد های شیشه ای روز به روز گسترش می یابد و از عمده ترین و مهم ترین دلایل تجهیز مراکز آموزشی به تخته وایت برد شیشه ای عبارتند از :

پیاده سازی تکنولوژی و طراحی مدرن مراکز آموزشی

تخته وایت برد های شیشه ای آسابرد در اندازه و ابعاد مختلف تولید شده و به بازار عرضه می شود. تنوع این محصولات باعث می شود قابل نصب در هر فضایی باشد. استفاده از تخته وایت برد شیشه ای باعث می شود مکان ها جلوه زیبا و به روزی داشته باشد . در آموزشگاه ها، مدارس ، ادارات استفاده از این نوع تخته وایت برد ها جذابیت خاصی برای افراد دارد و کمتر باعث بکنواختی و روزمرگی می شود. همچنین استفاده از تخته وایت برد های شیشه ای راندمان کار و انتقال مطالب و آموزش ها را بالا می برد و پروسه آموزش را سرعت می بخشد.

وایت برد شیشه ای برای مدارس

دارای سطوح صاف و صیقلی هستند

شیشه های به کار رفته در تخته وایت برد شیشه ای آسابرد سکوریت هستند. این نوه شیشه ها حرارت دیده و دارای مقاومت ۴ تا ۵ برابر بالاتر از شیشه های معمولی هستند. وایت برد های شیشه ای در مقابل خط و خش دوام بیشاری دارند . برای استفاده از انواع ماژیک روی این نوع تخته وایت برد ها نگران نباشید. آثار هیچ نوع جوهری روی این وایت برد ها باقی تخواهد ماند.

تخته وایت برد های شیشه ای دارای ماندگاری بالایی هستند

تخته وایت برد های قدیمی به مرور زمان دچار تیرگی ، کدری و حتی بعضا خوردگی میشدند. اما برای تخته وایت برد های شیشه ای جدید نگران هیچ کدام از این موارد نخواهید بود.

تنوع بالا در اندازه و رنگ

گلس برد ها در رنگ های مشکی ، سفید و حتی سایر رنگ ها تولید می شوند. تنوع رنگ در تخته وایت‌برد های شیشه ای باعث شده در قابلیت هماهنگی با انوع فضا ها و رنگ ها را داشته باشد. در محیط های آموزشی و مدارس رنگ سفید آن و در محیط های اداری و سایر فضا ها از رنگ های متنوع دیگر استفاده می شود.

قدرت بالا در پاک شوندگی

از جمله وبژگی های مهم برای استقبال از تخته وایت‌برد های شیشه ای قدرت پاک شوندگی آن است. آثار جور روی آن نمی ماند و با استفاده از شیشه پاک کن مانند روز اول براق تمیز خواهد شد.

وزن کم

تخته وایت‌برد های شیشه ی دارای وزن کم و به راحتی قابل جابه جایی هستند. پس به راحتی می توانید در کلاس ها و محیط های مختلف انتقال دهید.

خاصیت مغناطیسی وایت برد شیشه ای مغناطیسی

گلس برد های مغناطیسی قابلیت نصب و استفاده به عنوان تابلو اعلانات در ساختمان ها را نیز دارا می باشند . همچنین در مدارس و مراکز آموزشی با استفده از ابزار های آموزشی مغناطیسی می توایند سرعت و کیفیت آموزش را ارتقا دهید.

دارای فریم های خوب و باکیفیت

فریم وایت برد های شیشه ای در انواع پلاستیک، آلومینیوم، ام دی اف تولید می شوند که به لحاظ ظاهری و مقاومتی با یکدیگر تفاوت دارند. مدل های بدون قاب تخته وایت برد شیشه ای  مقاومت کمتری دارند.

برای ثبت سفارش‌های عمده و سازمانی می‌توانید در صفحه تماس با ما با ما در ارتباط باشید

برای مشاهده به روزترین قیمت وایت‌برد مغناطیسی، گرین‌برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و سایر محصولات آسابرد به صفحه لیست قیمت مراجعه کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته تا با کارشناسان فروش شرکت آسابرد صحبت کنید

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ (سعیدی)