سبد خرید

برای ارتباط با ما تماس بگیرید

آسابرد
وایت برد برای مراکز تجاری

تخته وایت برد و مدیریت مراکز تجاری

مدیریت صحیح و منظم مراکز تجاری بزرگ قطعا کار دشواریست و استفاده از ابزار هایی نظیر تخته وایت برد می تواند کمک بزرکی برای این امر خطیر باشد. در این مقاله به کاربرد های تخته وایت برد برای مدیریت مراکز تجاری می پردازیم.

تخته وایت برد و مدیریت مراکز تجاری

معمولا مراکز تجاری بخش های مختلفی برای مدیریت و نظارت بر عملکرد واحد ها  و ورود و خروج دارد. این بخش ها عبارتند از :

  • ورودی مجتمع ، ساختمان و یا پاساژ
  • ورودی پارکینگ
  • اتاق نگهبانی
  • اتاق مدیریت یا هیئت مدیره مجتمع ، ساختمان و یا پاساژ

تخته وایت برد و اتاق نگهبانی ورودی مجتمع ، ساختمان و یا پاساژ

معمولا با توجه به تعداد بالای مخاطبین و وقت گیری انتقال اطلاعات و بخش نامه ها ، قبوض و سایر اعلانات در ورودی ساختمان ها و مراکز از وایت برد ها و تخته های اعلانات استفاده می شود. استفاده از تخته وایت برد های مغناطیسی می تواند برای چسباندن اعلامیه های اطلاع رسانی همراه با استفاده از ماژیک برای مثلا نوشتن نام افرادی که از قوانین سر پیجی کرده اند و یا با توجه به نوع ساختمان و نیاز آن کاربرد زیادی داشته باشد.

وایت برد مدیریتی

تخته وایت برد و ورودی پارکینگ

می توانید در ورودی پارکینگ ساعات کاری و قوانین و ورود و خروج واعلانات مهم را نصب و یاداشت نمایید . در صورت تغییر این قوانین به راحتی می توان آنها را پاک نموده و قوانین جدید را جایگزین کرد. به ترتیب با صرفه جویی در مصرف کاغذ به محیط زیست نیز کمک بزرگی می نمایید.

تخته وایت برد و اتاق مدیریت یا هیئت مدیره مجتمع

قطعا در اتاق مدیریت برای برنامه ریزی و هماهنگی برای پیاده سازی و انجام منظم امور ، مدیریت پرسنل و پیاده سازی برنامه های آینده نیاز به تخته وایت برد خواهد بود. استفاده از تخته وایت برد در این مکان ها و مراکز تجاری جدای از جلوه به روزی که دارد  باعث هماهنگی کارها ، انتقال صحیح و سریع  اطلاعات خواهد شد.

سخن آخر

مدیریت فرایندی منظم و منسجم برای برنامه ریزی و سازماندهی و انجام امور برای نیل به اهداف می باشد. امروزه تخته وایت برد ها در اندازه های مختلف و برای انواع کاربرد ها و توانایی ها در بازار موجود است . به سادگی می توانید متناسب با نیاز خود از تخته وایت برد های ارزان قیمت و مناسب نیازتان استفاده نمایید. با صرفه جویی در مصرف کاغد به محیط زیست نیز خدمت بزرگی خواهد شد. روزانه هزاران درخت برای تولید کاغذ از بین می روند و استفاده بیهوده و بیجا با توجه به تکنولوژی و امکانات موجود سوء مصرف است. سرعت انتقال اطلاعات و برنامه ها برای مدیریت مراکز تجاری و ساختمان ها نیز افزایش می یابد.

ما در آسا برد انواع تخته وایت برد ها متناسب با نیاز شما در خانه ، اداره و محل کار را تهیه نموده ایم . می توانید از طریق ارتباط با سایت آسا برد و مراجعه به صفحه رسمی آسا برد در سایت دیجیکالا (تنها نماینده رسمی فروش محصولات آسا برد) اقدام به خرید با خیال آسوده نمایید .

برای ثبت سفارش‌های عمده و سازمانی می‌توانید در صفحه تماس با ما با ما در ارتباط باشید

برای مشاهده به روزترین قیمت وایت‌برد مغناطیسی، گرین‌برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و سایر محصولات آسابرد به صفحه لیست قیمت مراجعه کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته تا با کارشناسان فروش شرکت آسابرد صحبت کنید

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ (سعیدی)