سبد خرید

برای ارتباط با ما تماس بگیرید

آسابرد
کودکان در کلاس درس

نکات مهم برای استفاده از تخته وایت برد برای تدریس زبان

اگر مدرس زبان انگلیسی هستید قطعا می دانید که استفاده از تخته وایت برد در تدریسی بسیار مهم است. یکی از مواردی که در دوره های TTC یا Teachers training course آموزش می بینید همین نکته است. فرقی نمیکند در کلاس چه نوع تخته ای دارید ممکن است تخته سیاه، تهته وایت برد یا تخته هوشمند داشته باشید. حتی ممکن است تخته وایت برد شما از نوع تخته وایت برد معناطیسی باشد . البته که ابزار پر کاربردی است و قابلیت های بیشتری برای استفاده از ابزار های کمک آموزشی و افزایش راندمان کار شما خواهد داشت .

خودتان را جای دانش آموز قراد دهید و فکر کنید چه توقعی از تخته وایت برد و نوشته ها دارید ؟

اصول اساسی استفاده از تخته وایت برد در کلاس

به صورت عمومی کلیه مدرسین باید این اصول و قواعد را برای استفاده از تخته وایت برد و سایر انواع تخته ها در کلاس در نظر بگیرند.

  • همه دانش آموزان باید دید کاملی از تخته داشته باشند. سعی کنید طوری بایستید که دید کسی را نگیرید. بعد از اتمام نوشتن سریع از جلوی تابلو کنار بروید.
  • در کلاس کودکان روش ایستادن شما جلوی تابلو بسیار مهم است . سعی کنید به صورتی باشد که انگار پشت سرتان نیز چشم دارید.
  • همزمان با نوشتن روی تخته وایت برد همه دانش آموزان را زیر نظر داشته باشید . سعی کنید که فقط حواستان به تخته محدود نباشد.

خوش خط،مرتب، بزرگ و خوانا بنویسید.

برخی از دانش آموزان حافظه تصویری Visual خوبی دارند و به محض نوشتن روی تخته وایت برد به ذهن میسپارند. سعی کنید نوشتن روی وایت برد برای تدریس زبان، ساختار گرامری و نوشتن شما دقیق باشد .

اهمیت تقسیم بندی تخته وایت برد برای تدریس زبان

مسلما در هر جلسه اطلاعات زیادی را باید روی تخته وایت برد بنویسید. مثلا نکات گرامری، سوالات، کلمات جدید، تکالیف و … در کلاس زبان انگلیسی . موارد مشابهی را نیز باید در سایر کلاس های درسی داشته باشید . برنامه ریزی برای نوشتن روی تخته به بهبود خوانایی و نظم کمک می کند. در عین حال برای رئوس مطالب در کل جلسه را نیز روی تخته خواهید داشت و مجبور نیستید پاک کنید.

سعی کنید برای کلاس کودکان مطالب مهم که میخواهید تا انتها روی تخته وایت برد بماند بالا بنیسید. مطالبی که پاک می شوند و یا توسط دانش آموزان باید نوشته شود پایین باشد. قد دانش آموزان را در نظر بگیرید .

از چند رنگ ماژیک برای نوشتن تخته وایت برد استفاده کنید

استفاده از چند رنگ باعث پویا و هدفمند شدن ساختار شما می شود. مثلا جملات معمولی با رنگ مشکی ، نکات با رنگ قرمز مشخص شود. و نکاتی که میخواهید تا انتها بماند با رنگ آبی و در با لا یا گوشه تخته بنویسید.

ماژیک های رنگی برای نوشتن

ما در آسا برد انواع تخته وایت برد ها متناسب با نیاز شما مدرسین و موسسات را تهیه نموده ایم . می توانید از طریق ارتباط با سایت آسا برد و مراجعه به صفحه رسمی آسا برد در سایت دیجیکالا (تنها نماینده رسمی فروش محصولات آسا برد) اقدام به خرید با خیال آسوده نمایید .

برای ثبت سفارش‌های عمده و سازمانی می‌توانید در صفحه تماس با ما با ما در ارتباط باشید

برای مشاهده به روزترین قیمت وایت‌برد مغناطیسی، گرین‌برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و سایر محصولات آسابرد به صفحه لیست قیمت مراجعه کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته تا با کارشناسان فروش شرکت آسابرد صحبت کنید

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ (سعیدی)