برای ارتباط با ما تماس بگیرید

وایت برد مناسب کودکان

وایت برد مناسب برای آموزش به کودکان

 

یکی از مهم ترین دغدغه های والدین آموزش کودکان در سنین پایین و بهینه سازی یادگیری است که این کار با انتخاب وایت برد مناسب برای آموزش به کودکان آسان می‌شود. تخته وایت برد مغناطیسی از ابزار های مناسب آموزشی است که با افرودن کمی خلاقیت و بازی می توانید اوقات خوشی همراه با آموزش و تفریح را برای کودکان خود رقم بزنید .

کودکان در سنین پایین علاقه فراوانی به نوشتن و رنگ آموزشی و کشف دنیای پیرامون خود دارند. در این میان استفاده از ابزار های گوناگون برای نقاشی روی در و دیوار را حسب کنجکاوی تجربه می کنند. با استفاده از تخته وایت برد های مغناطیسی علاوه بر پاسخگویی به این نیاز کودکان میتوانید با استفاده از ابزار های کمک آموزشی  اوقات مفرح همراه  با افزایش قدرت یادگیری برای آنها رقم بزنید.

ساخت ابزار های کمک آموزشی برای تخته وایت برد مغناطیسی

ابزار های کمک آموزشی هم به صوت آماده در بازار موجود هستند. می توانید خودتان هم با استفاده از کاغذ ، مقواهای رنگی، فوم های رنگارنگ به همراه چند تکه آهن ربا جهت چسباندن روی تخته وایت برد مغناطیسی بسازید.

نمونه هایی از این ابزار های کمک آموزشی عبارتند از :

  • حروف الفبای فارسی
  • حروف الفبای لاتین
  • اعداد
  • ساعت
  • شکل حیوانات گوناگون
  • شکل میوه ها
  • و . . .

قابلیت های تخته وایت برد مغناطیسی

خوشبختانه این روز ها تخته وایت برد مغناطیسی متناسب با نیاز ها و کاربرد های گوناگون موجود است. تنوع در سایز ها ، رنگ ها، جنس ها و انواع متنوع تخته وایت برد وجود دارد. حتی به لحاظ هزینه نیز متناسب با توانایی هر طبقه در جامعه مکان تهیه آن موجود است.

از جمله تخته وایت برد های موجود برا ی آموزش کودکان وایت برد های کوچک مقوایی با اشکال کارتونی است. همچنین فولدینگ برد ها که دو طرفه هستند و یک طرفه تخته سبز و گچ و سمت دیگر وایت برد است. البته این نوع تخته ها خاصیت مغناطیسی نداشته و معمولی هستند اما برای کودکان و رفع نیازشان به طرح آفرینی مناسب هستند.

تخته وایت برد های معناطیسی نیز در ابعاد کوچک و سبک و حتی ورقه ای برای کودکان مناسب هستند. توجه داشته باشید آموزش همراه با بازی سطح یادگیری و طول عمر آن را افزایش داده و باعث ایجاد شور و هیجان در کودکان می شود.

معرفی چند نمونه ابزار کمک آموزشی مغناطیسی برای تخته وایت برد مغناطیسی

علاوه بر ابزار هایی که خودتان می توانید با خلاقیت تولید کنید در بازار ابزار های متنوعی موجود است. این ابزار های کمک آموزشی عبارتند از :

پازل آموزش ساعت مغناطیسی بافوم

حروف و اعداد انگلیسی مغناطیسی

و بسیاری از این نمونه ابزار های کمک آموزشی مغناطیسی با کاربرد ها و آموزش های متنوع موجود است .

برای ثبت سفارش‌های عمده و سازمانی می‌توانید در صفحه تماس با ما با ما در ارتباط باشید

برای مشاهده به روزترین قیمت وایت‌برد مغناطیسی، گرین‌برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و سایر محصولات آسابرد به صفحه لیست قیمت مراجعه کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته تا با کارشناسان فروش شرکت آسابرد صحبت کنید

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ (سعیدی)