برای ارتباط با ما تماس بگیرید

تخته گچی کوچک

تخته گچی کوچک آسا برد

درباره تخته گچی یا همان تخته سیاه

تخته سیاه از گذشته های دور، در کلاس های درس رایج بوده و همچنان با وجود دنیای مدرن، کاربرد خود را از دست نداده است. در ادامه به دلایل خرید تخته گچی کوچک و علت محبوبیت این محصول و انواع آن اشاره خواهیم داشت.

تخته سیاه یا گچی

تمام مدارسی که در گذشته ساخته شده اند، در هر کلاس دارای یک تخته سیاه متصل به دیوار می باشند تا معلم بر روی آن، مطالب خود را یادداشت کرده و در دید دانش آموزانش قرار دهد. بنابراین قطعا همه ما برای یکبار هم که شده این تخته ها را دیده ایم.

چند سالی است که تخته سیاه ها با نام “تخته گچی” شناخته می شوند. شاید برایتان سوال باشد که دلیل کنار زدن نام”تخته سیاه” چیست؟! حقیقت این است که تخته  سیاه ها دیگر سیاه نیستند! از چند سال پیش، بنا به صلاحدید مصرف کنندگان، رنگ این تخته ها تبدیل به سبز تیره یا یشمی شد تا چشم دانش آموزان اذیت نشود.

تخته گچی

مزایای استفاده

همانطور که میدانید امروزه در بسیاری از مکان ها، وایت برد و وایت برد شیشه ای، جایگزین خرید تخته گچی کوچک شده اند. اما با اینحال بسیاری دیگر نمی توانند از این تخته های قدیمی دل بکنند، چون:

  • نوشتن بر روی تخته گچی ها آسان تر است.
  • به دلیل نوشتار با گچ، سایز متن ها بیشتر بوده و در نتیجه چشم خوانندگان اذیت نمی شود و همچنین مشکلی برای خواندن مطالب نخواهند داشت.
  • به تعمیر نیازی ندارند و به دلیل مقاومت بالایشان می توان گفت مادام العمر هستند.
  • نقاشی هایی که روی تخته گچی رسم می شوند، جلوه زیباتری دارند.

نحوه استفاده

از اسمش هم پیداست! باید با گچ بر روی آنها بنویسید، البته گچ های مخصوص خودشان، که دارای رنگ های زیبایی نیز می باشد.

همچنین برای اینکه به خوبی بتوانید این تخته ها را تمیز کرده و به صفحه ای بدون لک تبدیل کنید، باید از تخته پاک کن مخصوص تخته گچی بهره ببرید.

تخته گچی امروزی

در گذشته تخته های گچی، جزو جدا نشدنی از دیوار ها بودند. اما امروزه با خلاقیت تولید کنندگان، این تخته ها نیز همانند وایت برد ها در اندازه های مختلف که قابلیت حمل دارند، تولید می شوند.

تخته گچی های قابل حمل، دارای قاب های چوبی، پلاستیکی و فلزی می باشند، البته در برخی موارد بدون قاب نیز ارائه می شوند که می توانید بنا به سلیقه خود یکی از آنها را تهیه کنید. این تخته ها جلوه بسیار زیبایی به مکان شما خواهند داد. احتمالا دیده اید که امروزه بیشتر کافه ها، از تخته گچی ها برای ارائه منو روزشان استفاده می کنند.

این تخته های نوستالژیک، مورد علاقه خیلی ها می باشد، به طوری که برخی علاقمندان، تخته گچی را برای اتاقشان سفارش می دهند و بر روی آن لیست کارها و یا گاها جمله ای زیبا می نویسند.

در نتیجه، امروزه تخته گچی علاوه بر حضور در کلاس های درس، یا دفاتر که برای ارائه ایده ها در جلسات به کار می رود، حالت تزئینی نیز پیدا کرده است.

تخته گچی

برای ثبت سفارش محصولات آسا برد می‌توانید به
فروشگاه آسابرد در دیجی‌کالا (تنها نماینده رسمی فروش محصولات آسابرد)

برای مشاهده به روزترین
قیمت وایت برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و
سایر محصولات آسابرد  *اینجا را کلیک* کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته
تا با کارشناسان فروش شرکت اسا برد صحبت کنید.

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

راهنمای خرید :۰۹۳۷۸۱۵۴۵۱۳ فراهانی
۰۲۱-۹۱۰۹۸۴۰۸

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ سعیدی