برای ارتباط با ما تماس بگیرید

اعلانات شیشه ای

اعلانات های قابدار

بولتن یا تابلو اعلانات قابدار

پیش از این در رابطه با تابلو اعلانات توضیحات کاملی را خدمت شما عرض کردیم. حال می خواهیم بدانیم تابلو اعلانات قابدار چه بوده و شامل چه خصوصیاتی می باشد. برای آشنایی با این محصول در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

اهمیت تابلو اعلانات قابدار

همانطور که در مطلب پیشین گفتیم، از تابلو اعلانات برای اطلاع دادن خبرها و رویداد های مهم به افرادی که یک مکان حضور دارند، استفاده می شود. این تابلو ها دارای تنوع بسیاری از لحاظ مدل، کیفیت، قاب و رنگ می باشند. محبوب ترین این تابلو ها، دارای قاب می باشند که در این متن به طور کامل این محصول پر طرفدار را بررسی می کنیم.

تابلو های قابدار قابلیت این را دارند که بر رویشان شیشه نصب شود. همچنین می توان شیشه ها را قفل کرد. بنابراین این تابلو ها برای مکان هایی مناسب است که می خواهید از اوراق نصب شده خود بر روی تابلو، به خوبی محافظت کنید. همچنین این تابلو ها بیشتر در فضای بیرونی نصب می شوند چرا که به خوبی در برابر طوفان و بادهای شدید، گرد و غبار، باران و برف دوام می آورند.

تابلو اعلانات قابدار

با قفل کردن شیشه ها، کسی به غیر از خودتان نمی تواند به آنها دسترسی پیدا کند، اما نیازی به نگرانی نیست، چرا که با این حال به دلیل شیشه ای بودن، هر کسی می تواند اخبار اطلاع رسانی شده را بدون هیچ مشکلی مطالعه کند.

شیشه علاوه بر محافظت از تابلو اعلانات قابدار شما، به آن زیبایی نیز می بخشد. این تابلو ها حتی بدون شیشه هم ظاهر شکیلی دارند چرا که قاب بندی شده و کادر به وجود آورده اند؛ همانطور که می دانید حضور کادر به فضا نظم می بخشد.

این تابلو ها را به راحتی می توانید هر جایی که نیاز داشتید نصب کنید و هر زمان مایل بودید آن ها را جا به جا کنید.

تابلو اعلانات

جنس قاب تابلو اعلانات

همانطور که می دانید اکثر تابلو های قابدار از چوب پنبه و نمد تشکیل شده و کیفیت بالایی دارند، با این وجود هنگامی که قابی دور آنها کشیده شود، بسیار مقاوم تر و زیباتر خواهد شد. قاب های تابلو اعلانات در جنس ها و رنگ های مختلفی تولید می شود که کیفیت هر کدام متفاوت از دیگریست.

تابلو اعلانات قابدار
  • رایج ترین این قاب ها از آلومینیوم تشکیل شده است، چرا که دوام این جنس بسیار بالا بوده و می تواند در مقابل هر چیزی مقاومت خود را تا بالاترین حد ممکن حفظ کند. این قاب ها بیشتر برای فضای بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • قاب های چوبی یا ام دی افی نیز به دلیل زیبایی و خاص بودنشان محبوب شده اند. همچنین از کیفیت خوبی برخوردار هستند اما با این حال نباید آن ها را در فضای بیرونی نصب کرد. چرا که آب باران یا برف می تواند به راحتی به آن آسیب بزند. بهتر است این جنس قاب را در دفاتر و شرکت خود استفاده کنید تا به زیبایی و شیک بودن فضای شما بیفزاید.

ابعاد این تابلو ها بسیار متنوع است، بنابراین می توانید بهترین اندازه را با توجه به فضای خود تهیه کنید.

برای ثبت سفارش محصولات آسا برد می‌توانید به
فروشگاه آسابرد در دیجی‌کالا (تنها نماینده رسمی فروش محصولات آسابرد)

برای مشاهده به روزترین
قیمت وایت برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و
سایر محصولات آسابرد  *اینجا را کلیک* کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته
تا با کارشناسان فروش شرکت اسا برد صحبت کنید.

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

راهنمای خرید :۰۹۳۷۸۱۵۴۵۱۳ فراهانی
۰۲۱-۹۱۰۹۸۴۰۸

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ سعیدی