سبد خرید

برای ارتباط با ما تماس بگیرید

آسابرد
وایتبرد مغناطیسی

چه کسانی نیاز به وایتبرد مغناطیسی دارند؟

کسانی هستند که بیش از بقیه به ابزاری مانند وایتبرد مغناطیسی احتیاج دارند. شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که فکر می‌کنید لازم است یک تخته وایت برد شیک و در عین حال کاربردی در محیط کار یا منزل خود داشته باشید. اگر چنین است حتماً تا آخر مطلب همراه ما باشید.

۵ نکته درباره خرید وایتبرد مغناطیسی که کسی نمی‌داند

  • صاف بودن سطح وایت برد

اگر می‌خواهید نوشته‌ای بدون اعوجاج و صیقلی داشته باشید حتما به این نکته توجه کنید که سطح وایت برد صاف و یکدست باشد. اینگونه رنگ ماژیک به لایه‌های درونی نفوذ نکرده و خیلی سریع پاک می‌شود.

  • کیفیت رنگ سطح پوششی تخته سفید

هر چه پوشش رنگ سطح بی‌کیفیت‌تر باشد رنگ ماژیک و اثر آن بیشتر روی وایت برد می‌ماند. علی‌الخصوص رنگ‌های جیغ مانند قرمز!

وایتبرد مغناطیسی

اگر متوجه شدید اثر ماژیک به راحتی از روی تخته پاک نمی‌شود این یعنی رنگ سطح پوششی مرغوبیت کافی ندارد. ضمنا هیچوقت با دستمال خیس تخته را پاک نکنید به مرور باعث آسیب و برآمدگی روی سطح آن می‌شود.

  • زهوار محکم

زهوار لایه‌های تخته را کنار هم نگه می‌دارد و از نفوذ رطوبت و باز شدن تخته از هم جلوگیری‌ می‌کند. پس هنگام خرید وایتبرد مغناطیسی توجه کنید زهوار محکم و با چفت و بستی داشته باشد.

  • طراحی ارگونومی

«طراحی ارگونومیک یعنی طراحی بر اساس نیاز و راحتی افراد» بنابراین خرید تخته وایت برد ارگونومیک یعنی وایت بردی که قابلیت‌هایی مانند حمل و نقل، تنظیم ارتفاع، سبک و باکیفیت باشد و دارای جایی برتی قرارگیری تخته‌ پاک‌کن و ماژیک هم باشد.

  • جنس تخته

از دو ماده اصلی ملامین و استیل برای ساخت صفحه‌های تخته وایت برد معمولی استفاده می‌شود که هر کس می‌تواند طبق نیاز یک مدل را خریداری کند اما نکته مهم این هست که جنس استیل کیفیت بهتر و قیمت بیشتر دارد.

خرید تخته وایتبرد مغناطیسی به چه کسانی توصیه می‌شود؟

  • مدیران موسسات خصوصی آموزشی

اگر قصد بازگشایی یک موسسه آموزشی شخصی را دارید قطعا نیاز به وایت برد پیدا می‌کنید چرا که لازم است برای آموزش افراد و نوشتن نکات آموزشی از وایت برد بهره‌برداری کنید.

  • کارمندان

قطعا برای یادآوری شیفت‌ها، انجام کارهای مربوط به یک پرونده، پیگیری امور مدنظر به همکاران دیگر خود نیاز به وایت برد پیدا خواهید کرد. پس بهتر است با مسئول بخش کاری خود این موضوع را در میان گذاشته و تخته وایت برد مناسب را خریداری کنید.

  • فریلنسر‌ها

اگر دورکار هستید یا شغل شما جوری است که مدام نیاز به یادآوری مسائل و نکات مهم دارید بهتر است برای اتاق کار خود یک وایتبرد تهیه کنید. نیاز به وایتبرد در کسانی که همیشه باید چیزی‌ را در جایی ثبت‌ کنند احساس  می‌شود.

  • معلمین

معلم ها چه در مدارس دولتی و چه در کلاس‌های خصوصی نیاز به وایت برد دارند و یکی از اصلی‌ترین کاربرد‌های وایتبرد در مدارس و برای دانش آموزان است.

وایتبرد مغناطیسی

کلام نهایی

برای اینکه ببینید وایتبرد مغناطیسی به کار شما می‌آید یا نه فقط کافیست کمی به دورو بر خود توجه کنید. اگر پر‌ از تکه کاغذهای کوچک نت برداری است و همیشه آشفتگی دارید شاید خرید وایت برد به سامان دادن این آشفتگی کمک کند. قبل از خرید وایت برد نکات مربوط به خرید را مطالعه کرده و پس از استعلام قیمت وایت برد و کیفیت آن از مشاورین فروش سفارش‌تان را نهایی کنید.

برای ثبت سفارش محصولات آسا برد می‌توانید به
فروشگاه آسابرد در دیجی‌کالا (تنها نماینده رسمی فروش محصولات آسابرد)

برای مشاهده به روزترین
قیمت وایت برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و
سایر محصولات آسابرد  *اینجا را کلیک* کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته
تا با کارشناسان فروش شرکت اسا برد صحبت کنید.

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

راهنمای خرید :۰۹۳۷۸۱۵۴۵۱۳ فراهانی
۰۲۱-۹۱۰۹۸۴۰۸

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ سعیدی

۴ داستان جالب در مورد وایت برد مغناطیسی که نمی‌دانستید!!!