برای ارتباط با ما تماس بگیرید

تخته وایت برد مغناطیسی

تخته وایت برد مغناطیسی آسا برد

تخته وایت برد مغناطیسی آسا برد

تخته وایت برد مغناطیسی گونه ای خاص از ابزار های کمک آموزشی می باشد که دارای قابلیت صفحه مغناطیسی می باشد. افراد مختلف با ماژیک های مخصوص روی آن می نویسند. بر خلاف تخته وایت بردهای معمولی ، دارای تخته پاک کن های خاصی می باشند که یک طرف آن خاصیت مغناطیسی دارد برای این که تخته وایت برد به هر جایی از وایت برد بچسبد.

تخته وایت برد های مغناطیسی در اندازه های مختلف تولید می‌شوند و مهم ترین مزیت آن نسبت به تخته های سیاه قدیمی این است که قابلیت جا به جایی دارند.

پایه چرخدار وایت برد

تخته وایت برد مغناطیسی آسا برد در کلاس ها و آموزشگاه ها ، دفاتر اداری ، بیمارستان ها و درمانگاه ها و… استفاده می شود.

امروزه تخته وایت برد مغناطیسی نسبت به هم نوعان خود ، خواهان بیشتری دارد و بیشتر تولیدات بازار از این نوع هستند.

برای تولید تخته وایت برد معمولا از فرمیکا استفاده می شود ولی در تولید تخته وایت برد مغناطیسی ازیک ورق آهنی استفاده می شود تا وظیفه مغناطیسی وایت برد به خوبی انجام گیرد.

در ساخت تخته وایت برد مغناطیسی آسا برد از قاب های دور صفحه با جنس‌های متنوع مثل چوب طبیعی (مدل راش)، چوب MDF و آلومینیوم استفاده شده است

مزایای تخته وایت برد مغناطیسی آسا برد

  • دارای قابلیت مغناطیسی است، یعنی هر وسیله ای که مغناطیسی باشد به آن می چسبد
  • تخته پاک کن مخصوص خود را دارد به گونه ای که به وایت برد می چسبد
  • با خلاقیت خود می توانید از قابلیت مغناطیسی بودن تخته استفاده های گوناگونی داشته باشید مثلا ازپین های علامت گذاری ، سوزن ها و نشانگر ها برای چسباندن برگه های یادآوری یا برنامه های روزانه خود به وایت برد مغناطیسی ا ستفاده کنید
  • دارای سطحی صاف و بدون خش، زیبایی و کیفیت بالا تر نسبت به تخته سیاه قدیم و تخته وایت برد معمولی
  • دارای طول عمر بیشتری نسبت به تخته وایت برد می باشد چرا که تخته وایت برد مغناطیسی از ورقه آهنی ساخته شده است که روی آن رنگ سفید کشیده اند.
  • تخته وایت برد مغناطیسی سیاه و کثیف نمی شود.
  • عموما تخت وایت بردها رفلکس نور دارن د اما بازتاب نور تخت وایت برد مغناطیسی آسا برد نسبت به تخت وایت برد معمولی کمتر است.
  • قابل نصب بر روی دیوار یا پایه های مخصوص
تخته وایت برد

معایب تخته وایت برد مغناطیسی

  • نور تابیده شده به تخته ، به چشم افراد بازتاب می شود.
  • قیمت تخته وایت برد معمولی از تخته وایت برد مغناطیسی کمتر است نتیجه گیری تخته وایت برد های مغناطیسی نسبت به تخته وایت بردهای معمولی گران تر هستند

اما اگر معایب و مزایا تخته وایت برد مغناطیسی آسا برد را در نظر بگیریم ، به این موضوع می رسیم که این نوع تخته دارای طول عمر و مزایای بیشتری است که می تواند باعث کم شدن هزینه های آینده ما در این زمینه شود.

برای ثبت سفارش‌های عمده و سازمانی می‌توانید در صفحه تماس با ما با ما در ارتباط باشید

برای مشاهده به روزترین قیمت وایت‌برد مغناطیسی، گرین‌برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و سایر محصولات آسابرد به صفحه لیست قیمت مراجعه کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته تا با کارشناسان فروش شرکت آسابرد صحبت کنید

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱