سبد خرید

برای ارتباط با ما تماس بگیرید

آسابرد
تخته وایت برد شیشه ای

تخته وایت برد شیشه ای خوب رو از کجا بخریم

معرفی تخته وایت برد شیشه ای

با توجه به نیاز دیرینه انسان به نوشتن و خو گرفتن با قلم، رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی وسائل گوناگونی جهت تسهیل نوشتار انسان به وجود آمد. پس از پیدایش تخته‌های گچی، تخته وایت برد شیشه ای نیز برای راحت کردن امر تدریس و یا استفاده های شخصی، به بازار آمدند.

در این مقاله از سایت آسابرد قصد داریم با تخته وایت برد شیشه ای و کاربرد های آن اشنا شده و تمامی موارد مربوط به تخته وایت‌برد شیشه‌ای را برای شما شرح دهیم.

تخته وایت برد شیشه ای چیست؟

گلس‌برد یا همان وایت‌برد شیشه ای نوعی از تخته های وایت‌برد است که می تواند جلوه ی زیبایی به کلاس درسی، محل کار شما و یا حتی اتاق شما بدهد. وایت برد شیشه ای در سال های گذشته اختراع و تولید شده است و می تواند تا چند برابر دغدغه های شما را برای نوشتن حل کند.

وایت برد شیشه ای

تخته هایی که بر روی آن ها یک شیشه سکیوریت قرار گرفته و برای خاصیت مغناطیسی تخته نیز از یک ورقه ی آلمینیومی در پشت آن استفاده شده است که باعث بالا رفتن مقاومت آن نیز می شود.

البته لازم به ذکر است که با توجه به تولید تخته های شیشه‌ای نامرغوب باید در هنگام خرید این تخته های وایت برد توجه زیادی داشت. شما می توانید هم اکنون تخته های وایت‌برد شیشه‌ای با بهترین متریال و کیفیت را از سایت آسابرد با خیال راحت سفارش دهید و از نوشتن روی یک تخته وایت برد با کیفیت نهایت لذت را ببرید.

انواع تخته وایتبرد شیشهای

تخته وایت برد های شیشه‌ای را از نظر فریم می توان به دو دسته ی فریم ام دی اف و آلمینیوم تقسیم کرد. و اگر بخواهیم این تخته های وایت برد را از نظر شیشه معرفی کنیم می توانیم سه دسته بندی را ارائه کنیم که در زیر به آن ها اشاره می شود:

  • تخته وایت برد شیشه‌ای معمولی

تخته های شیشه‌ای معمولی اولین نوع از تخته وایت‌برد های شیشه ای می باشند که معمولا به رنگ سفید ساخته می شوند.

یکی از مشکلاتی که امکان دارد در حین خرید این تخته وایت برد ها با آن مواجه شوید، درصد بالای شکنندگی آن هاست.

  • تخته وایتبرد شیشه ای سکیوریت

این نوع از تخته وایت برد شیشه ای از مقاومت بالایی برخوردار است و به دلیل اینکه قبل از تبدیل به تخته وایت‌برد آن را در کوره می گذارند به آن تخته وایت‌برد نشکن نیز می گویند.

تخته وایت برد شیشه ای
  • تخته  وایتبرد شیشه ای مغناطیسی

این تخته‌ها مشابه تخته وایت برد های شیشه ای سکیوریت هستند. با این اختلاف که قابلیت مغناطیسی بودن نیز به آن ها اضافه شده. یعنی علاوه بر مقاومت بالای آن ها، می توان با استفاده از مگنت از آن ها به عنوان تخته اعلانات استفاده کرد.

  • کاربرد های تخته وایت‌برد شیشه‌ای

این تخته های کاربرد های زیادی دارند و می توان از آنها در مکان های مثل کلاس های درسی، محل کار و یا حتی منزل نیز استفاده کرد. علاوه بر این، اگر نوع مغناطیسی این تخته ها را خریداری کنید. می توانید به عنوان تابلو اعلانات نیز از این تخته ها استفاده کنید.

شما هم اکنون می توانید بهترین تخته های شیشه ای را از سایت  آسابرد خریداری کنید و برای استفاده های خود از آن بهره ببرید.

برای ثبت سفارش‌های عمده و سازمانی می‌توانید در صفحه تماس با ما با ما در ارتباط باشید

برای مشاهده به روزترین قیمت وایت‌برد مغناطیسی، گرین‌برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و سایر محصولات آسابرد به صفحه لیست قیمت مراجعه کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته تا با کارشناسان فروش شرکت آسابرد صحبت کنید

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ (سعیدی)