سبد خرید

برای ارتباط با ما تماس بگیرید

آسابرد
وایت برد مغناطیسی

مگنت های تخته وایت برد

(خواندن این متن ۵ دقیقه زمان میبرد)

تعریف مگنت تخته وایت برد و کاربرد های آن

حتما با تخته های وایت برد مغناطیسی آشنایی دارید. مگنت‌ها وسایلی برای چسپاندن برگه به تخته های وایت برد مغناطیسی هستند و همچنین در برخی از تخته پاک کن ها از مگنت برای به وجود آوردن خاصیت مغناطیسی و آهن ربایی از مگنت استفاده می شود.

در این مقاله از سایت آسا برد قصد داریم به معرفی و بررسی مگنت های تخته وایت برد بپردازیم و مزایا و معایب آن ها را بیان کنیم. شما می توانید با مراجعه به مقالات دیگر سایت آسا برد، با انواع تخته های وایت برد و تخته وایت برد مغناطیسی آشنا شوید.

مگنت تخته وایت برد چیست؟

مگنت وسیله ای آهن ربایی است که می توان از آن برای چسپاندن برگه ها و نوت ها بر روی تخته های وایت برد استفاده کرد که معمولا در اشکال فانتزی و در رنگ های مختلف تولید می شوند.

مگنت ها بر روی کدام یک از تخته های وایت برد کاربرد دارند؟

یکی از انواع تخته های وایت برد، وایت برد های مغناطیسی می باشند. تخته وایت برد های مغناطیسی خاصیت آهن ربایی دارند. و از آنجایی که مگنت ها نیز خاصیت آهن ربایی دارند می توان آن ها را بر روی تخته های وایت برد چسپاند.

تخته وایت برد مغناطیسی
مگنت وایت برد

مگنت ها چگونه ساخته می شوند؟

مگنت ها از شیشه های سخت ساخته می شوند که چهار برابر شیشه های معمولی مقاوم تر هستند همچنین برای ساخت مگنت ها از آهن ربا هم استفاده شده که خاصیت مغناطیسی و آهن ربایی را برای آن به وجود می آورد. همچنین برخی از مگنت ها از پلاستیک فشرده نیز ساخته شده اند.

کاربرد های مگنت تخته وایت برد

مگنت ها کاربرد های متفاوت و فراوانی دارند که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم. همان طور که گفته شد یکی از کاربرد های مگنت چسپاندن برگه، نوشته، مقوا و کاغذ های چاپ شده رنگی بر روی تخته است. همچنین با مگنت ها می توانیم مطالب را به صورت زیبا و گرافیکی دسته بندی کنیم.

با توجه به خاصیت آهن ربایی مگنت ها علاوه بر تخته های وایت برد مغناطیسی می توانیم از آن ها برای چسپاندن برگه بر روی هر چیزی که خاصیت آهن ربایی دارد استفاده کنیم. مثلا با استفاده از مگنت ها می توانیم نقاشی ها و کاردستی های زیبای کودکان را به یخچال چسپاند که هر وقت کودک دلبندتان آن را می بیند حس نشاد و شادی خاصی به او القا شود.

یکی دیگر از کاربرد های مگنت استفاده از آن در فضای کاری است که می تواند فضای کاری را بهبود ببخشید چون می توانیم از آن برای چسپاندن نکات مهم و جلسات مهم و مارک کردن آنها در دفتر کار استفاده کنیم که مطالب مهم به صورت برجسته در مقابل ما قرار گرفته باشند.

در این مقاله از سایت آسا برد سعی کردیم که به معرفی مگنت بپردازیم و کاربرد ها و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهیم. همان طور که گفته شد مگنت ها می توانند وسیله ای جذاب در رنگ های مختلف برای مارک کردن، برجسته کردن و چسپاندن نکات مهم بر روی سطوح آهن ربایی باشند.

برای ثبت سفارش‌های عمده و سازمانی می‌توانید در صفحه تماس با ما با ما در ارتباط باشید

برای مشاهده به روزترین قیمت وایت‌برد مغناطیسی، گرین‌برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و سایر محصولات آسابرد به صفحه لیست قیمت مراجعه کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته تا با کارشناسان فروش شرکت آسابرد صحبت کنید

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ (سعیدی)