سبد خرید

برای ارتباط با ما تماس بگیرید

آسابرد
گرین برد چیست

تخته گچی و گرین برد چه کاربردی دارد؟

(خواندن این متن ۹ دقیقه زمان میبرد)

گرین برد چیست ؟ یک وسیله آموزشی سنتی است که از گذشته تاکنون کاربردهای مختلفی داشته است. این تخته‌ها در گذشته به عنوان ابزار آموزشی اصلی در مدارس و دانشگاه‌ها استفاده می‌شدند، اما با پیشرفت فناوری، تخته وایت برد و نمایشگرهای دیجیتالی جایگزینی برای تخته گچی شده‌اند. با این حال، تخته گچی یا گرین برد، همچنان جای خود را در برخی مدارس و محیط‌های آموزشی حفظ کرده است.

مزایای تخته گچی یا گرین برد چیست؟

استفاده از تخته گچی یا گرین برد در مدارس و محیط‌های آموزشی به دلایل متعددی مورد توجه قرار می‌گیرد. یکی این دلایل، قابلیت پاک‌سازی و مصرف مجدد چوب‌های استفاده شده در تخته گچی است که به محیط زیست کمک می‌کند.

علاوه بر این، این نوع تخته‌ها از دیدگاه اقتصادی نیز مقرون به صرفه هستند؛ زیرا قیمت آن‌ها نسبت به تخته‌های دیگر مناسب‌تر و ارزان‌تر است. علاوه بر آن، سطح مات تخته گچی یا گرین برد باعث کمتر بازتاب شدن نور می‌شود که باعث آزار چشم نمی‌شود.

کاربرد تخته سیاه یا تختی گچی و گرین برد

تخته سیاه به دلیل ظاهر کلاسیک و جذابی که دارد اخیرا مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی دفترها قرار گرفته است. به خصوص طراحان جسوری که می‌خواهند از کلیشه رها شوند و المان‌های جدید و امتحان‌نشده ای را وارد حیطه کار خود کنند!

تخته گچی یا گرین برد هم نمای خاصی دارد و هم به جهت کاربرد سرگرم‌کننده‌اش به محیط کار یا هر محیط داخلی دیگری جلوه‌ای خاص می‌بخشد.

کاربردهای تخته گچی و تخته کافی شاپی کوچک

استفاده از تخته گچی یا تخته گرین برد در کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها به عنوان یک ابزار دکوراسیون و ارتباط با مشتریان به شکل چشمگیری افزایش یافته است. این تخته‌ها به عنوان یک وسیله برای ارتباط بصری با مشتریان استفاده می‌شوند؛ از جمله خوش آمدگویی و اطلاع‌رسانی در مورد منو و پیشنهادات ویژه رستوران!

علاوه بر این، با نوشتن جملات زیبا و انرژی مثبت بر روی تخته، این مکان‌ها می‌توانند یک اتمسفر دوستانه و دلنشین برای مشتریان خود ایجاد کنند.

انواع کاربردهای تخته گچی و گرین برد در اتاق کودکان ونوجوانان

استفاده از تخته گچی در اتاق کودکان و نوجوانان می‌تواند به شکل‌دهی خلاقیت و استعدادهای آن‌ها کمک کند.  بازی با گچ و تخته سیاه نه تنها سرگرم ‌کننده است، بلکه می‌تواند بستری برای تمرین دروس نیز فراهم کند. این وسیله می‌تواند اشتیاق کودکان را نسبت به درس‌هایی مانند ریاضی و هندسه افزایش دهد و آن‌ها را به تمرین و یادگیری ترغیب کند.

این وسیله می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و به مسائل مختلف با ذهن باز نگاه کنند.

تخته گچی برای کودکان

جمع بندی

تخته گچی و تخته سیاه یکی از ابزارهای قدیمی ولی کاربردی است که در زندگی روزمره ما می‌تواند مفید باشد. این ابزارها در آموزش و یادگیری، ملاحظه و برنامه‌ریزی، ارائه و ارتباطات و حتی در زمینه هنر و خلاقیت کاربردهای متعددی دارند.

به عنوان مثال، استفاده از تخته گچی برای نوشتن یادداشت‌ها یا برنامه‌ها، استفاده از تخته سیاه برای نمایش ایده‌ها و ارائه‌ها و استفاده از گچ‌های رنگی برای نقاشی و طراحی مفید هستند.

برای ثبت سفارش محصولات آسا برد می‌توانید به
فروشگاه آسابرد در دیجی‌کالا (تنها نماینده رسمی فروش محصولات آسابرد)

برای مشاهده به روزترین
قیمت وایت برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و
سایر محصولات آسابرد  *اینجا را کلیک* کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته
تا با کارشناسان فروش شرکت اسا برد صحبت کنید.

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

راهنمای خرید :۰۹۳۷۸۱۵۴۵۱۳ فراهانی
۰۲۱-۹۱۰۹۸۴۰۸

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ سعیدی