برای ارتباط با ما تماس بگیرید

گرین برد تخته گچی

گرین برد مغناطیسی چیست ؟

کاربرد های گرین برد

گرین برد مغناطیسی چیست ؟
گرین برد یا بلک برد سطحی صاف برای استفاده های آموزشی می باشند که معمولا در مدارس استفاده شده و دانش آموزان علاقه ی خاصی به این تخته ها دارند.
از نام این تخته ها می توان فهمید که برای استفاده و نوشتن بر روی آن ها باید از گچ های مخصوص استفاده کرد.

در این مقاله از سایت آسا برد می خواهیم به بررسی تخته های گچی یا همان بلک برد ها بپردازیم و ویژگی ها، کاربرد ها، مزایا و معایب آن ها را بررسی کنیم. همچنین در این مقاله به تفاوت بلک برد (تخته سیاه) با گرین برد (تخته سبز) می پردازیم.

گرین برد یا بلک برد چیست؟

تخته گچی یکی از انواع تخته ها است که در دو رنگ سبز و سیاه مورد استفاده قرار می گیرد. برای نوشتن روی این تخته ها باید از گچ های مخصوصی استفاده کرد و این امر در اسم گذاری این عطر نیز مشهود است.
تخته های گچی در ابعاد و سایز های مختلفی وجود دارد که در آموزشگاه ها، مدارس، کافه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوت گرین برد و بلک برد چیست؟

در اصل هر دوی آن ها یکی هستند، در ابتدا بلک برد یا همان تخته سیاه مورد استفاده قرار گرفته و رفته رفته گرین برد یا همان تخته با رنگ سبز در سال ۱۹۶۰ جایگزین بلک برد شد.

در گرین برد متریال استفاده شده باعث شده که این تخته نازک تر، سبک تر و لطیف تر باشد و همچنین متن نوشته شده نسبت به بلک برد در گرین برد راحت تر پاک می شود.

قیمت گرین برد
تخته گچی

مزایا و معایب استفاده از گچ و بلک برد

در ابتدا می توان گفت که بلک برد حسی نوستالژیک را برای همه کسانی که از آن استفاده می کنند القا می کند و همه می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. همچنین اگر برای دکوراسیون بخواهیم از یک برد استفاده کنیم قطعا بلک برد بهترین گزینه برای شماست زیرا زیبایی و نمای بهتری را به محیط شما مخصوصا اگه کافی شاپ باشد می دهد.

همچنین نگهداری گچ نسبت به ماژیک راحت تر است و نیاز به مراقبت خاصی ندارد،
و همچنین گچ برای کشیدن خط هایی با ضخامت زیاد و حجیم گزینه مناسب تری می باشد.

یکی دیگر از مزایای گچ این است که به راحتی از روی لباس پاک شده و این امر در ماژیک بسیار سخت می باشد.

در کنار مزایای گچ، می توان به معایبی نیز اشاره کرد.
مثلا گچ می تواند باعث بروز برخی بیماری ها مانند آسم و آلرژی شود و این موضوع در ماژیک های وایت برد تا حد زیادی بر طرف شده است.

در این مقاله از سایت آسا برد به بررسی اینکه گرین برد مغناطیسی چیست و گچ و تخته گچی پرداختیم و معایب و مزایای آن را بیان کردیم. اگر شما می خواهید تخته های باکیفیت اعم از تخته های گچی یا وایت برد را خریداری کنید هم اکنون می توانید به مراجعه به صفحه محصولات سایت آسا برد، تخته مورد نیاز خود را انتخاب کرده و از خرید یک تخته باکیفیت بالا نهایت لذت را ببرید.

برای ثبت سفارش‌های عمده و سازمانی می‌توانید در صفحه تماس با ما با ما در ارتباط باشید

برای مشاهده به روزترین قیمت وایت‌برد مغناطیسی، گرین‌برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و سایر محصولات آسابرد به صفحه لیست قیمت مراجعه کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته تا با کارشناسان فروش شرکت آسابرد صحبت کنید

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ (سعیدی)