برای ارتباط با ما تماس بگیرید

بازی کودکان با تخته وایت برد

انواع بازی های تخته وایت بردی

یکی از علایق کودکان نقاشی کشیدن و نوشتن است . در دوران کودکی اگر این از این توانایی جلوگیری شود و مدام مورد سرزنش قرار گیرد برای نقاشی روی در و دیوار می تواند موجب سر خوردگی کودک شود. و اگر هم به درستی هدایت نشود آثار فیزیکی پرهزینه ای بر در و دیوار محیط زندگیمان خواهیم دید که البته خوشایند نخواهد بود.

راه حل تبدیل این تهدید به فرصت، بازی با وایت برد است .

استفاده از وایت برد و ماژیک می تواند راه حل مناسبی برای والدین جهت مقابله با این تهدید و تبدیل آن به یک بازی مفرح و انرژی زا خواهد بود. همزمان استعداد های نهفته کودکان تقویت شده و لذت نیز خواهند برد.

آموزش کودکان با استفاده از تخته وایت برد

تخته وایت برد از جمله وسایل کمک آموزشی است که برای کودکان بسیار مفید است. با استفاده از تخته وایت برد کودکان می توانند نقاشی های خود را چندین بار پاک کنند و قسمت های مورد نظر خود را اصلاح کنند . تخته وایت بردها علاوه بر اینکه یک که وسیله کمک آموزشی هستند نقش زیادی در شکوفایی استعداد کودکان بازی می کنند. تخته وایت برد، یک ابزار کاربردی برای سرگرمی، آموزش و ایجاد لحظات مفرح برای کودکان است.

با کمی خلاقیت می توان ساعت ها کودکان را با تخته وایت برد ها سرگرم نمود و در کنار آن مطالب آموزشی را نیز به آنها منتقل نمود .

انواع بازی های تخته وایت بردی  برای بزرگسالان و کودکان

۱.    وایت برد و بازی با کلمات

یکی از انواع بازی با تخته وایت برد ، بازی با کلمات است.

روش این بازی به این گونه است که یک نفر کلمه ای را در ذهن خود میگیرد و سایرین شروع می کنند به حدس زدن حروف آن کلمه. اگر حرف حدس زده درست بود در جایگاه صحیح نوشته می شود و اگر اشتباه بود زیر کلمه نوشته می شود. به تعداد حروف کلمه فرصت برای حدس اشتباه است. اگر فرصت ها برای حدس حروف صحیح به اتمام رسید حدس زننده بازنده است . مجدد کلمه جدید توسط مجری اولیه نوشته می شود. در عیر اینصورت مجری کلمه جدید فرد برنده خواهد بود. بازی با کلمات یک بازی جذاب با تخته وایت برد است و البته شرط اصلی آن آشنایی شرکت کنندگان با حروف است .

۲.    بازی دایره و ضربدر یا دوز با وایت برد

اگر به دنبال یک بازی رقابتی با تخته وایت برد هستید دوز گزینه مناسبی است . جزو بازی های ۲ نفره می باشد و از قدیم رایج است. این بازی پر طرفدار و سرگرم کننده است.

روش بازی دوز روی تخته وایت برد به این شکل است که جدول ۳*۳ روی تابلو کشیده می شود . بکی از بازیکنان علامت ضربدر و دیگری دایره را انتخاب می کنند. بازیکنان سعی می کنند به صورت عمودی، افقی و مورب علامت خود را قرار دهند. جایگذاری به صورت نوبتی خواهد بود.

در صورت استفاده از تخته وایت برد مغناطیسی برای افزایش خلاقیت می توانید از مهره های مغناطیسی استفاده کنید. مهره های معناطیسی در رنگ های متنوع و شاد جذابیت بازی دوز را دو چندان می نمایند.

۳.    نقطه بازی با وایت برد

از بازی های ساده دیگری که می توان با تخته وایت برد انجام داد نقطه بازی است.

روش این بازی به اینصورت است که روی تخته وایت برد به صورت منظم نقطه گذاری می شود. ابن بازی می تواند ۲ یا چند نفره باشد. هر شرکت کننده یک رنگ ماژیک انتخاب نموده و به صورت نوبتی خطوط کنار هم قرار می گیرد. شرکت کنندگان باید دقت کنند که در صورت تکمیل ۳ خط از یک خانه خط چهارم را مسدود کنند تا شرکت کننده آن رنگ نتواند خانه را کامل کند . در پایان بازی برنده کسی است که بیشترین خانه کامل را گرفته باشد.

سخن آخر

در نظر داشته باشید همیشه آموزش همراه با بازی و ایجاد شور و شعف در کودکان بیشترین ماندگاری را در ذهن آینده سازان ما خواهد داشت.

ما در آسا برد انواع تخته وایت برد ها متناسب با نیاز شما در خانه ، اداره و محل کار را تهیه نموده ایم . می توانید از طریق ارتباط با سایت آسا برد و مراجعه به صفحه رسمی آسا برد در سایت دیجیکالا (تنها نماینده رسمی فروش محصولات آسا برد) اقدام به خرید با خیال آسوده نمایید .

برای ثبت سفارش‌های عمده و سازمانی می‌توانید در صفحه تماس با ما با ما در ارتباط باشید

برای مشاهده به روزترین قیمت وایت‌برد مغناطیسی، گرین‌برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و سایر محصولات آسابرد به صفحه لیست قیمت مراجعه کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته تا با کارشناسان فروش شرکت آسابرد صحبت کنید

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ (سعیدی)