برای ارتباط با ما تماس بگیرید

تمیز کردن وایت برد

آموزش تمیز کردن تخته وایت برد

چگونه تخته وایت برد را پاک کنیم؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که بهترین نحو پاک کردن تخته های وایت برد چیست؟ آیا می توانیم از الکل برای تمیز کردن تخته وایت برد استفاده کنیم؟
اگر با ماژیک غیر وایت برد روی تخته وایت برد متنی را بنویسیم چگونه باید آن را تمیز کنیم که آسیبی به تخته وایت برد ما نرسد؟

پاک کردن تخته وایت برد
پاک کردن تخته وایت برد با شیشه پاک کن

در این مقاله از سایت آسا برد می خواهیم نکاتی را در رابطه با پاک کردن تخته های وایت‌برد بیان کنیم و به بررسی وسایل مورد نیاز برای پاک کردن و تمیز کرده تخته های وایت‌برد بپردازیم. البته پاک کردن و تمیز کردن تخته وایت‌برد کاری سخت و تخصصی نیست و برای پاک کردن آن فقط نیاز به یک محصول ساده برای پاک کردن آن مثل تخته پاک کن یا دستمال مرطوب داریم.

اما از آنجایی که تمیز بودن تخته وایت برد و مراقبت از آن در طول عمر تخته وایت برد موثر است نکاتی کلی را در این مورد برای شما بیان می کنیم.

پاک کردن تخته وایت برد

در صورتی که با ماژیک غیر وایت برد روی تخته وایت برد چیزی را بنویسیم و بخواهیم آن را پاک کنیم، می توانیم از الکل و یک دستمال استفاده کنیم.

تمیز کردن وایت برد
تمیز کردن وایت برد با الکل



همچنین یکی دیگر از دلایلی که خطوط قدیمی ماژیک بر روی تخته های وایت‌برد می ماند دیر پاک کردن ماژیک می باشد. چون اگر ماژیک را پاک نکنیم محلول الکلی آن تبخیر شده و دیگر به راحتی پاک نمی شود. در این صورت نیز می توانیم از الکل استفاده کنیم.

اگر میخواهید تخته وایت برد شما همیشه تمیز باشد و ردی از نوشته های قبلی بر روی آن بر جای نماند می توانید هر روز آن را با یک دستمال مرطوب پاک کنید.
در این صورت تخته ی شما همیشه براق و سفید می ماند و جلوه زیبا تری نسبت به تخته هایی که از آنها به خوبی مراقب نمی شود می دهد.

چگونه ماندگاری تخته وایت برد را بالا تر ببریم؟

اگر می خواهید با پاک کردن تخته وایت برد، طول عمر تخته وایت برد شما کم نشود باید به نکاتی توجه کنید که مشکلی برای تخته وایت‌برد شما پیش نیاید.

یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که از تخته پاک کن های تایید شده و استاندارد استفاده کنید. و اگر می خواهید از پارچه برای پاک کردن تخته وایت‌برد خود استفاده کنید از پارچه های زبر استفاده نکنید و سعی کنید که پارچه نرمی را برای این کار انتخاب کنید.

همچنین شما می توانید در صورت استفاده از الکل برای پاک کردن تخته وایت برد خود بعد از آغشته کردن دستمال به الکل و کشیدن آن روی خطوط، پس از مدتی تخته را با دستمال آغشته به آب نیز تمیز کنید. این کار باعث می شود که هم تخته وایت برد شما بیشتر تمیز شود و هم آسیب کمتری به آن می رسد.

در این مقاله از سایت آسا برد نحوه پاک کردن تخته وایت‌برد را مورد بررسی قرار دادیم و بیان کردیم که چگونه تخته وایت‌برد را پاک کنیم که آسیب کمتری به تخته وایت برد شما برسد.
همچنین شما می توانید اطلاعاتی در رابطه با انواع تخته وایت برد را در این لینک از سایت آسا برد مطالعه کنید. (لینک مقاله انواع تخته وایت برد رو بزارید)

برای ثبت سفارش‌های عمده و سازمانی می‌توانید در صفحه تماس با ما با ما در ارتباط باشید

برای مشاهده به روزترین قیمت وایت‌برد مغناطیسی، گرین‌برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و سایر محصولات آسابرد به صفحه لیست قیمت مراجعه کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته تا با کارشناسان فروش شرکت آسابرد صحبت کنید

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ (سعیدی)